Najnovšie produkty

Všeobecné obchodné podmienky

  1.   VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
     
    • Nákup v internetovom obchode www.ortomed.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
    • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito podmienkami.
    • Predávajúci: spoločnosť Mjartan, s.r.o. so sídlom Riečna 28 Prievidza 97101, IČO – 36004944, IČ DPH – SK2021161692. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Trenčín, vložka č. 3408/R, oddiel: Sro.
    • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu www.ortomed.sk.
       
  2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
     
    • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu www.ortomed.sk.
    • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese odbyt@mjartan.sk ).
    • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky.
    • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
    • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
    • Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho je možné telefonicky, alebo mailom, po celú dobu vybavovania objednávky, pokiaľ však nie je už tovar vyexpedovaný
       
    • Každá objednávka musí obsahovať:
      • Meno kupujúceho
      • Poštovú adresu pre doručenie tovaru
      • Telefonické číslo a email
      • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
      • Počet kusov z každej položky tovaru
      • Dátum vystavenia objednávky
      • Spôsob úhrady za tovar
      • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
         
    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
      • IČO a SK DIČ spoločnosti
      • Kontaktnú osobu a telefón
      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
         
    •  
  3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
     
    • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:
    • Pri prevzatí tovaru:
      • kuriérnou dobierkou
      • osobne
    • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
    • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode www.ortomed.sk.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
    • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
       
  4. DODACIE PODMIENKY
     
    • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (kuriérnou službou alebo osobne).
    • Tovar ktorý je dostupný skladom, bude odoslaný kupujúcemu do dvoch pracovných dní od potvrdenia objednávky.
    •  
    • Kupujúci bude oboznámený o presných dodacích lehotách aj pri potvrdení objednávky.
       
    • Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:
      • Pri objednávke do 250 €
        • 4,99 € pri platbe na dobierku a zaslaní kuriérnou službou
  5. VRÁTENIE TOVARU
     
    • Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
    • Tovar musí byť schopný ďalšieho predaja: nepoškodený, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale, s kompletným príslušenstvom, faktúrou.
    • Prepravné náklady na dodanie tovaru sa nevracajú.
    • Najneskôr do 15 dní bude suma za vrátený tovar odoslaná kupujúcemu, na jeho bankový účet alebo adresu.
       
  6. REKLAMÁCIE A SERVIS
     
    • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.
    • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
    • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj záručný list (kópiu daňového dokladu), na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
    • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, pokiaľ možno v originálnom obale.
    • Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená a uplynie 12 mesiacov od nadobudnutia tovaru, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 10 € a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.
    • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
    •  
    • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
       
  7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
     
    • Predávajúci sa zaväzuje, že získané údaje poskytnuté kupujúcim pri objednávaní, budú slúžiť výlučne pre potreby predávajúceho.
    • Predávajúci tieto informácie neposkytne tretím osobám, ani iným subjektom.
       
    •  
Mjartan, Comfort made in Slovakia © 2024